Hallo allemaal,

Buiten is het herfst, binnen is het broeierig van alle mooie plannen!

Welkom in ‘mijn’ kosmos..

In deze nieuwsbrief begin ik met:

1.

Het goede nieuws dat de workshop die Krijn Koetsveld in augustus heeft gegeven herhaald gaat worden! Veel mensen waren op vakantie of hadden andere plannen, voor deze en anderen nu deze herkansing! Toen was het een zonnige en warme dag… nu zal het op een koudere (maar hopelijk wel zonnige dag) dag zijn op de 12e van de 12e! Er zijn nog plaatsen! (lees onder voor meer info)

Dan een grote sprong naar het voorjaar van 2010, waar een aantal workshops zullen plaatsvinden in een echte yurt op camping De Horizon in Molenrij. Een yurt is een nomadentent gemaakt van een houten constructie en vilten wanden, warm in de winter en koel in de zomer, een prachtige ruimte voor deze workshops. De plek is ook heel mooi, op een ‘eigen’ veldje op een leuke camping, met prachtig uitzicht over de akkers… noord Groningen op zijn aller charmantst…

(meer info onder)

Welke workshops worden er gegeven?

2.

Allereerst komt Krijn Koetsveld dan wederom naar het noorden voor de Shamballa 13D workshop. Voor deze workshops hebben we een hele nieuwe opzet gekozen, namelijk drie weekenden van twee dagen. (met ongeveer 5 weken er tussen) Op die manier heb je ruim tijd om alles te integreren en te verwerken.

Ook zal er daardoor veel ruimte zijn voor individuele aandacht. De groep zal maximaal 10 personen zijn. Er zijn al veel aanmeldingen, dus mocht het je aanspreken zou ik snel contact opnemen.

(meer info onder)

3.

Op 24 en 25 april zal Guus Leideritz een transformatie weekend-workshop geven.

Deze tijd biedt een optimale gelegenheid om al ons karma, al onze blokkades, te transformeren. Dit weekend kan daaraan beslist een bijdrage leveren en je helpen om je - in het nu - gemakkelijker en blijmoediger over te geven aan de stroom van je leven. De workshop bestaat uit 7 meditaties, gebaseerd op de Zeven Stralen. Bovendien vindt er op beide dagen een krachtige groepshealing plaats, waarin je je eigen blokkades voor transformatie kunt inbrengen. Kies voor ‘verlichting’ van je leven!

Zin in licht en blijheid? Je bent van harte welkom!

(meer praktische info onderaan)

4.

Dan komt Margreeth van Eersel op 7,8,9 mei op dezelfde mooie plek een workshop Munay Ki geven.

Munay = liefde en wil inéén, Ki = kracht…ofwel liefdevolle wilskracht of wilskrachtige liefde!

Negen inwijdingen van de inca-sjamanen die je de wijsheid en kracht geven om verantwoordelijkheid te accepteren voor de schepping. Dat jij de schepper bent van je eigen wereld.

Een prachtige stap op het pad op weg naar wie je werkelijk bent, Homo Luminus… de Verlichte Mens.

Ook deze groep zal maximaal 10 personen groot zijn.

(interesse? Meer info onderaan)

*

Dan een aankondiging van nieuwe behandelingen in de praktijk. Samen met Leonie van de Belt ga ik binnenkort beginnen met het geven van activerende behandelingen voor de pijnappelklier. Dat gaat heel bijzonder worden… meer erover op mijn website www.kosmos.nu

*

Een tip voor de tv… afgelopen zaterdag begon er op nederland 3 een jeugdserie ‘2012 Het jaar nul’

Leek zeer de moeite waard!

Praktische informatie:

1.

Workshop Krijn Koetsveld ‘Henoch’s coderingen voor het Watermantijdperk' (voorheen ‘the keys of Enoch reviewed’) ‘Henoch’s coderingen voor het Watermantijdperk' is een Shekinah workshop. Het gaat bij deze workshop om drie aspecten:

* Balans

* Bewustzijn

* Beelden, om van te dromen

Energie is daarbij de verbindende schakel. Als de balans er daadwerkelijk is en als we van daar uit anders omgaan met ons bewustzijn, stroomt de energie op een nieuwe manier.

Eenheid ontstaat als wij ons eigen persoonlijke unieke zijn aan de wereld tonen - in de wetenschap dat we alleen zó echt in liefde kunnen samenwerken, samen leven en samen delen. Je bent van harte welkom dit feest van eenheid mee te beleven en zo de eenheid in jezelf te ankeren. En je weet: wat je voor jezelf doet, doe je ook voor de ander. Voor de hele mensheid zelfs….

Datum : 12-12-2009

Plaats: Houwerzijl ‘Ruimtela’ - www.ruimtela.nl.

Ontvangst: vanaf 11.30 tot 21.00

Kosten: 110 euro dat is inclusief een warme biologische maaltijd en een cd opname van de workshop zodat je er thuis nog vaak naar kunt luisteren, en de meditaties steeds opnieuw kunt doen.

2.

Workshop Shamballa MDH 13D, workshopgever Krijn Koetsveld - www.shamballa.nu.

Data: 17 en 18 april, 29 en 30 mei en 3 en 4 juli

Plaats: Camping De Horizon.

Kosten: 230 per weekend inclusief alle maaltijden en koffie en thee.

Kamperen kost 5,50 per persoon, een kleine tent 3 euro.

Er zijn ook hutten, waarvan we er één bij de workshop betrekken en die heeft twee 2 persoons slaapkamers. Overnachten kost dan 12,50 pp.

Ook zijn er meer hutten te huur.

Ergens anders slapen kan natuurlijk ook, maar we willen wel erg graag alle maaltijden samen nuttigen.

3.

Workshop Transformatie, workshopgever Guus Leideritz van Centrum Merlijn. Datum : 24 en 25 april 2010

Plaats: Camping De Horizon.

Kosten: 190 euro inclusief alle maaltijden en koffie en thee.

Kamperen kost 5,50 per persoon, een kleine tent 3 euro.

Er zijn ook hutten, waarvan we er één bij de workshop betrekken en die heeft twee 2 persoons slaapkamers. Overnachten kost dan 12,50 pp.

Ook zijn er meer hutten te huur.

Ergens anders slapen kan natuurlijk ook, maar we willen wel erg graag alle maaltijden samen nuttigen.

4.

Workshop Munay Ki, workshopgever Margreeth van Eersel - www.inmunay.com Datum: 7, 8 en 9 mei 2010 Plaats: Camping De Horizon.

Kosten: 350 euro inclusief alle maaltijden en koffie en thee.

Kamperen kost 5,50 per persoon, een kleine tent 3 euro.

Er zijn ook hutten waarvan we er één bij de workshop betrekken en die heeft twee 2 persoons slaapkamers. Overnachten kost dan 12,50 pp.

Ook zijn er meer hutten te huur.

Ergens anders slapen kan natuurlijk ook, maar we willen wel erg graag alle maaltijden samen nuttigen.

Over alle workshops is op mijn website www.kosmos.nu meer te lezen en als je ergens vragen over hebt, dan hoor ik het graag.

Ik hoop dat de workshops weerklank vinden in je hart en dat we elkaar daar treffen en wie weet voor het eerst ontmoeten. Hopelijk volgen er nog veel mooie workshops.

Hartegroet, Namaste, Espavo…en liefs,

Inge

Inge van der Vaart Smit

Kosmos.Nu

www.kosmos.nu

email: welkom@kosmos.nu