Een diep verlangen van eeuwige liefde brengt me thuis.

Waaraan geef ik vandaag mijn aandacht? Aan de wereld die ik zie?

Of wil ik vandaag zien waar mijn verlossing ligt. <> Ze ligt in mij!

‘Bron is’ en jij bent zijn schepping; los van Hem kun je niet zien.

Een diep verlangen van eeuwige liefde breng je nu thuis.

Naast God bestaat niets!

Ja, maar dan is er geen lichaam. Dat is juist.

Het lichaam is een idee in je droomwereld. Maakt dat iets uit voor jou?

Laat dit verhaal met een open hart en een open geest tot je komen.

Oordeel jezelf niet als schuldig, maar wees liefdevol ten aanzien van wat je leest en ervaart op dit moment van dit verhaal is de heling van je denkgeest.

Laat dit wonder van heling zich voor jou nu ontvouwen.

Liefde heelt je denkgeest en alles om je heen.

Als voeding op dit moment centraal staat in jouw leven.

Het gaat over de gewoontes die we niet in de gaten hebben.

Eten en drinken is een idee van je gespleten denkgeest.

Je kunt zelfs niet zien wat je aan het doen bent, totdat je door dit stukje tekst eten en drinken opnieuw kunt bezien en kunt laten helen in je denkgeest.

Oké, we gaan van start en ik wandel met je mee.

Dit is wat velen dagelijks vanaf 7 uur tot zich nemen; drinken en voeding.

Velen moeten van zichzelf opletten dat ze niet te zwaar worden van al dat eten en drinken.

Hoe werkt je ego denkgeest.

Er is een gedeelte wat Heel is en een gedeelte dat ziek is van gedachten die niet werkelijk kunnen zijn en dat is je ego denkgeest. De werkelijkheid is je eeuwige Bron hemel - eenheid - waarheid.

Deze herinnering zal je opnieuw laten herinneren dat jij voor eeuwig geliefd bent bij jezelf.

Angst en schuld huizen in je ego-denkgeest en dat maakt je juist dik of heel dun en verdrietig. Geen middel of therapie zal helpen omdat wat je angstig en schuldig lijkt te zijn niet zal gaan werken. De oplossing en heling van elk idee is in jou aanwezig en niet buiten jou. Vraan aan je Bron laat mij herinneren mijn werkelijkheid. Mijn recht om voor eeuwig in uw liefde te Zijn!

Je dient in te zien en te gaan ontdekken dat je waarde hebt gegeven aan iets wat geen enkele waarde heeft. (Dik of dun, een mooi lichaam of een lelijk lichaam.) Je kunt op elk moment in de tijd besluiten om je gespleten denkgeest te laten helen door eeuwige liefde, en je lichaam zal idee zal volgen. He wat zie jij er goed uit! Liefde straalt en angst maakt je klein en nietig.

Dat is de volgorde van heling van je ego denkgeest. Dan zal je lichaam geen aandacht meer vragen en je niet meer afhouden van eeuwige liefde.

Het lichaam is nu een neutrale plaats.

Als je er meer waarde aan geeft dan het werkelijk heeft, heb jij een wereld vol van lichamen ? met al zijn adviezen over dit moet je zo doen, dat zal zeker helpen, dat dieet bla, bla ? werkelijk gemaakt. IN deze wereld is geen oplossing mogelijk, soms tijdelijk maar niet eeuwig.

Wel jij de oplossing voor elk idee die je niet happy maakt? Welkom voor een eeuwige ontmoeting van Liefde zonder tegendeel.

De wereld, voeding en de samenleving.

Met haar onverlichte bestuur heeft de samenleving alle vraag naar ons ware, hogere zelf vrijwel taboe verklaard. In plaats daarvan verdoen we nu onze kostbare tijd met het onderhouden, opmaken en vertroetelen van het lichaam. Tijd kan je ook op een anderen manier gaan in vullen. Er is één herinnering van eeuwige Liefde waarin alles volmaakt aanwezig is. Daarin bestaat er geen tijd geen angst en schuldgevoelens meer. Je hebt jezelf met de hulp van de Bron verlost van aardse ideeën.

Geef je vermogen of zelf te beslissen niet uit handen; luister naar je innerlijke stem die elk moment dat jij dat toestaat namens de Bron tot jou spreekt. Dit is je enige werkelijke hulp voor de heling van je denkgeest. Het is nu aan jou om terug te keren naar je eigen verantwoordelijkheid in alles wat jij tot je neemt en doet!

Is het waar dat jij je gevoel weg kunt eten en drinken?

Alleen voor dit moment is dat mogelijk en meer niet. Gevoelens van ongenoegen en schuld projecteer je eerst op een ‘ander’. Je zoekt eerst een relatie buiten jou die je de schuld kunt geven van de situatie waarin jij je nu bevindt. Als dat niet meer werkt ga je eten om je schuldgevoelens niet meer te hoeven voelen. Dat is alle schuld en pijn van de wereld die jij meegebracht hebt naar hier voor jou heling. Vele levens heeft je voeding een centrale plaats in genomen om je af te houden van je transformatie.

Op het moment dat je voeding tot je neemt zonder dat je lichaam dat werkelijk nodig heeft, demp jij je ongenoegen en een diep verlangen naar jouw eeuwige liefde.

Tip: als je geen zin hebt om te koken, kom dan niet in de keuken! Alles wat je onderneemt moet je met liefde doen!

Ben je verslaafd aan eten, wijn of een wereld die jij ziet?

Kom dan niet op plaatsen waar je verleid wordt door de duivel.

Stel je verleiding niet langer op de proef meer! Probeer 40 dagen in de woestijn te blijven zonder enige verleiding van wat dan ook; er is een mogelijkheid dat jij zult transformeren. Bereidheid, meer vraag ik niet. Liefde vraagt niets.

Hulp zal je zeker geboden worden

Voor de training van je denkgeest heb je de hulp nodig die wordt geboden in het boek:

Een Cursus in Wonderen & De verdwijning van het universum

Http://heling.web-log.nl