Mantras zingen

8 december

Bantsiliek in Bant

15.00 uur

Megadeeksha in stilte

9 december

Amsterdam van 14.00 - 16.00 uur

De opbrengst komt ten goede aan Oneness vrouwenproject voor Africa

6 vrouwen worden gesupport met vliegtickets naar de Oneness University waar zij gratis het process krijgen aangeboden.

3 priesters gingen hun al voor het bewustzijns licht in Afrika te spreiden.

Wegens ruimte wel even aanmelden

deep@chello.nl

Hieronder met mijn ervaring van Deeksha Oneness Blessing

Deze brief komt volgende maand in Koorddanser als tegenhanger voor de 2 jaar oude brief van Lia Jans en Gerda Keijzer.

Dit is het verhaal over deeksha in mijn leven.

Ik voelde sterk om het te schrijven als tegenhanger van de steeds in de publiciteit opduikende negatieve brief over Diksha van Gerda Keijsers en Lia Jans Deze maand stond deze inmiddels 2 jaar oude brief in Koorddanser onder ingezonden brieven.

Deeksha Oneness Blessing in mijn leven

Ik was vroeger best een bang en veel te gevoelig wezen. Al de spoken en spanningen uit het verleden regeerden onbewust mijn leven. En projecteerde ik op de buitenwereld. Ik kon weliswaar goed over de angst heen schreeuwen en alles in mijn omgeving inclusief de mensen goed onder controle houden. Waardoor ik dacht dat het enigszins leefbaar was. Maar overleven was het en ik was een meester in de schijn ophouden.

Ik deed al aan spirituele groei maar mijn denken was zo gehaaid dat ik alles wat ik leerde inzette, om hoe het mij goed uitkwam, te verdedigen.

Bij mij zijn de controlerende vliezen echt gebroken na het Onenessproces het deekshaproces in India.

Ik heb daar door alle illusies heen mogen zien. Ik heb gezien dat in alles wat zo echt en substantieel lijkt, de gaten de dragende kracht zijn iets waar nu ook de wetenschap achter is. Dat alles in elkaar oplost als een grote droom. Dat de hele creatie een manifestatie van onszelf is.

De energie was zo sterk op de universiteit van Oneness dat mijn oude repeterende gedachten zwakke obstakels waren waar de energie zo doorheen brandde. Wel was het zo dat er even niets over bleef om mij aan vast te klampen en dat was eng. Inzichten en doorzichten kwamen over mijn leven en het leven op aarde waarin we benauwende regels, concepten, ideeën,ideologieën, overtuigingen hebben gecreëerd. Met leugens, destructieve en onbewuste krachten Ideologieën, die we ook nog eens met hand en tand verdedigen, terwijl we onszelf de dieren en de aarde er mee vernietigen. Ja we zijn zowel de scheppende als de destructieve kracht.

Ik ervoer heel helder de dingen waarover je altijd leest in geweldige boeken, het feit dat ik (mijn bewustzijn) deel uitmaakte van bewustzijn op aarde en dat ik om de aarde te helen mijzelf moest helen. Ik kwam erachter dat er een wezenlijk verschil zit tussen gelezen kennis en zelf ervaren. Ervaren houdt de zaken heel simpel en speelt zich af in mij door alle lagen heen. Met ervaren resoneert je hele lijf en niet alleen je hoofd. Dat is wel het belangrijkste verschil dat de deeksha of oneness blessing mij heeft gebracht “ van kennis naar ervaren” .

Door de hoge energie komt echter ook alle zaken die we onder het tapijt hebben geschoven, die we hebben onderdrukt naar de oppervlakte.

Leven staat inherent aan ervaren en alles donker en licht wil eenvoudigweg ervaren worden.

Alle oude pijn, onbewuste gedachten, gevoelens, overtuigingen die in mij woonden moest ik in de ogen kijken.

Ja dat is best even schrikken als je al het vuil tegenkomt dat al zo`n 50 jaar in je lijf opgeslagen ligt.

En het is ook opletten geblazen dat je er niet mee aan de haal gaat dat je er niet weer hele verhalen omheen bouwt die je weer beletten om voluit te leven.

Dat ze weer al mijn energie zouden opslokken

Gelukkig dat er anno 2007 goeie teachings en echt goeie leraren zijn die je met deze spoken leren omgaan. Dank je wel Eckhard Tolle dank je wel Isaac Shappiro dank je wel Dasas van de Oneness University dank je wel mijn geliefde. Met de energie van Deeksha die nu zo`n vier jaar in mijn leven is bleek het vrij simpel om de pijn de negativiteit de donkerte “aan te gaan” . Dus als er zaken uit mijn onderbuik naar boven kwamen drijven was er tevens de kracht om ze aan te gaan.

Ik ging niet meer op de loop of bij de pakken neer zitten ik kon blijven staan en alle weggestopte plezier verstoorders die in mij wonen in de ogen kijken om ze vervolgens te zien wegsmelten in het licht van bewustzijn. Nu weet ik dat het allemaal illusie is, maar dat wist ik door de leraren, boeken de workshops, de cursussen, de opleidingen al eerder. Echter je kunt het niet zo beleven als je het niet aan de lijve ondervonden hebt. Je kunt niet met je hoofd zeggen “ ik weet het.” Je hele lijf moet het weten. De sensaties door je heen voelen gieren. In het begin lijkt dat eng maar na een tijdje gaat het steeds gemakkelijker en wen je er aan.

Het proces zet zich voort en ik kom bijna iedere dag nog wel zaken tegen. Maar ipv lijden is het leven een spannend avontuur geworden waarin alles zich mag ontvouwen. Kom maar op pijn,angst, jaloezie, irritatie, boosheid, onderdrukte woede, lamlendigheid, frustratie, onzekerheid, verslaving ik lust jullie rauw.

En het mooiste van dit proces van aangaan is, de ruimte die ontstaat als het “werk” gedaan is.

Als de tegenligger weer opgelost, gevloerd is ontstaat er zo veel ruimte, stilte, dit zelf zo liefhebben, veel meer dan ooit acceptatie van hoe anderen zijn, liefde. En in die nieuw ontstane ruimte dienden zich allerlei latente talenten aan. Dwars door situaties heen kunnen kijken. Mensen daadwerkelijk kunnen horen, ze aanvoelen tot het diepste van hun wezen en het allermooiste; oprecht van ze kunnen houden. Compassie voelen voor alles wat we moeten doormaken om weer naar ons licht te groeien. Om onszelf en de aarde weer gezond en een fijne plek te maken. Het collectieve bewustzijn ervaren en dus ook de enorme en snelle veranderingen die daarin plaatsvinden.

Leven is ook verandering Ik heb mijzelf en mensen om mij heen snel zien veranderen de laatste 2 jaar. We zijn zoveel dieper geworden. We laten de donkerte niet meer ons leven regeren. De donkerte werd onze bondgenoot “ha fijn een hindernis” een mogelijkheid om door het aan te gaan het te helen en nog weer dieper in mijzelf te mogen gaan. Dit lichaam dit bewustzijn nog weer meer bewonen.

Ik kan alleen maar zeggen deeksha oneness blessing heeft mij dit versneld gegeven. Een nieuw leven, waarover ikzelf de macht heb, geen slachtoffer meer, krachtig stevig met beide benen op de grond en met onbeperkt blikveld en mogelijkheden. Al mijn chakra's staan open en zijn ontvankelijk geworden. Goddelijke energie en synchroniciteit beleef ik overvloedig en iedere dag. Vriendschap, zingeving,meer ruimte met geld, een fantastische relatie. Het is waar dit is een proces voor moedige mensen want er komt veel vuil bovendrijven en er komt geen toverstokje die in een klap al je donkerte oplost.

Het “werk” moet in ieders eigen bewustzijn worden geleverd. Leven is inherent aan ervaren. Ik moet alles ervaren wat ervaren wil worden donker en licht.Maar dat is helemaal niet erg het maakt me een rijk en diep mens.

Dank je wel India. Dank je wel Deeksha. Dank je wel Oneness blessing!

Deep Aling

www.bhakti.nl