(tu) De ezel en de klaproos”

Stelt u zich eens voor dat er een boek zou bestaan waarin u, bij het openslaan van een onwillekeurige bladzijde, het antwoord zou kunnen vinden op de vragen in uw leven. Nu lijkt dit een sprookje, inderdaad, want ieder mens is uniek en natuurlijk is uw specifieke probleem niet met een instant-opmerking op te lossen.

En toch durven wij in dit kader u dit boekje aan te bevelen, want de inhoud ervan bestaat uit een reeks verhalen en gedichten die situaties beschrijven waarin elk mens zichzelf kan herkennen en wij geven ’n aantal overdenkingen mee die u als richtingaanwijzer kunt gebruiken om een groter overzicht op uw leven te krijgen.

Het beloofde land

Ik zag tussen hemel en aarde,in een heel fijn trillingengebied, beelden met een symbolische waarde,maar vaste vormen zag ik er niet.En in dit land, op de vloedlijn tussen zee en strand waar status, geld en macht waren afgelegd en de één niet leed om wat de ander had gezegd,werden verschillen met vreugde begroet omdat ze iets toevoegden aan de kleurrijke stoet. Men was er niet heilig, oogde zelf niet sereen,maar niemand had last van de drukte om zich heen.

Aangeleerde kennis was daar vergeten in een fierheid van: “Ik hoef niets meer te weten!” Het was er niet gisteren, niet morgen, alleen vandaag en antwoorden borrelden al op vóór het ontstaan van de vraag.

Een wereld als een belofte, het land van de regenboog,waar wezentrillingen zich manifesteren voor het geestesoog van een ieder die zijn lessen wil leren.Dit stukje hemel op aarde vol symbolische waarde,‘het Beloofde Land’ is een heel fijn trillingengebied waar je de beelden van je wezen ziet.

Aan de symbolen uit de Wereld van de Wijsheid zit geen emotie vast, het zijn alleen maar trillingen.

Uw wezen heeft weet van deze afspraak.

“Ieder mens is uniek”

Leo Wobben: 0575-571807

Skype naam: leo-wob

http://www.wereldvandewijsheid.nl/leesvoer/bestellen.htm <<< BOEK BESTELLEN “DE EZEL EN DE KLAPROOS”

EEN ANDERE KIJK OP ESOTERIE EN SPIRITUALITEIT